Sunday, January 9, 2011

ApaMasalahKau?


Sejak buat blog ni, macam2 jenis respon saya dapat. Ada yang suka, puji2 suma, ada yang cemuh lebih2. Biar saya jelaskan dulu. Apa2 yang ditulis sejujurnya pandangan peribadi. Contohnya entry pasal bohsia the other day.


Maaf kepada sesiapa yang terasa. Itu sumpah tak disengajakan. Saya sekadar nyatakan sudut pandangan saya, dan jika ada kritikan, silakan. Saya memang terbuka pada sebarang kritikan. Tapi bahasa tu jaga la sikit. Ini nak tegur maki2 pehal.


Tanggal 8 Januari 2011 jam 9.45 AM, ada orang hantar mesej di FB saya. Bukan dalam senarai kawan saya. Ntah siapa. Kritik2 dan nyatakan yang dia terasa hati dengan post AwakCOOL?.


Ayat menusuk habis. Suka2 hati hantar mesej panggil orang,

".... betina yang bodoh dan bangang.... "


Aku mintak maaf sangat kak tapi kau memang cari pasal. Buat aksi kuaja camtu, pastu block aku. Kau ternyata COOL, tak dapat disangkal lagi.




Yang lagi tak tahan, sdangkan aku knal kau pun TIDAK, knapa mesti nak pikir, aku tulis tu tuju KHAS kat kau? Puh-lease la, apa kau rasa kau famous kah?
(-_-)


Atau mungkin kau yang menari2 depan bf yang guna kereta Waja tu?
Itu aku tak pasti.


Kalau tak boleh post ini sebab dia ni tak suka, tak boleh post itu sebab takut yang tu terasa, then maaf la kak. Apa kata buat blog kau sendiri? Ada sebab knapa nama blog ni Izzie’s Diary dan bukannya KAU PUNYA DIARY, ada paham? Tahniah, akhirnya aku jumpa orang yang membuatkan Fasha Sandha tetiba nampak lagi baik.


And sorry, aku tak reply mesej kau. Bukan tak sudi, cuma aku malas nak balas mesej yang biadap, tak berasas dan berunsur dengki camtu.


Di kesempatan ni, kalau kau baca post ni. Aku nak kau tahu, DUA perkara.


1. Aku cukup sayang kau sebagaimana sayangnya kau pada aku. Sweet kan aku?

2. Post ni baru la BETULBETUL tuju khas kat kau, my darling. Lain kali darling jangan perasan tak bertempat okay.


Get a life, please. :)


P/S: Sorry kalau kdengaran sangat emo, da la memang bengang dengan minah ni, Faizal Tahir yang kupuja pulak tak menang AJL 25. Benci betul. (T_T)




6 comments:

saya miqdad said...

faizal tahir=_="

Anonymous said...

style gila kau izziara. i loike! =p

IzziaraYusoff said...

miqdad- FT sgt cool. :)

anony- thx. :)

maddysukasyawal said...

you go izzie ! woohooooo :D

akay said...

"Tahniah, akhirnya aku jumpa orang yang membuatkan Fasha Sandha tetiba nampak lagi baik."

waahh~terbaekkk lah ayat nih!^^

IzziaraYusoff said...

maddy- thx maddy! ;)

akay- ayt ngh panas camtu la. ahahaha. :D